przejdź do strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gov.pl
 Starostwo Powiatowe OPOCZNO serwis WWW  
URZĄD
 Dane podstawowe 
 Starosta, Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik 
 Organizacja urzędu 
 Nabory-Starostwo 
 Nabory-jednostki 
 Ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów 
 TABLICA OGŁOSZEŃ: obwieszczenia, ogłoszenia, postanowienia, zawiadomienia, zarządzenia, informacje Starosty i Zarządu Powiatu oraz Wojewody Łódzkiego 
 Ogłoszenia Zarządu Powiatu o konkursach ofert 
 Ogłoszenie Starosty o naborze wniosków o udzielenie dotacji 
 KONTROLE 
PRAWO
 Przepisy powszechnie obowiązujące 
 Prawo miejscowe 
ORGANY POWIATU
 Rada Powiatu 
 Wybory do Rady Powiatu w 2010 r. 
 Rada Powiatu-uchwały, stanowiska, projekty uchwał do konsultacji, protokoły z Sesji 
 Zarząd Powiatu 
 Zarząd Powiatu-uchwały, postanowienia, porozumienia 
STATUTY, BUDŻET, SPRAWOZDANIA, HERB, FLAGA
 Statut Powiatu Opoczyńskiego 
 Statut Starostwa  
 Herb Powiatu 
 Flaga Powiatu 
 Budżet Powiatu na 2012 r. oraz Wieloletnia Prognoza Finansowa 
 Budżet Powiatu - 2011 r. 
 Budżet Powiatu - 2010 r. 
 Budżet-archiwum 
 Budżet-sprawozdania 
PLAN ROZWOJU LOKALNEGO POWIATU OPOCZYŃSKIEGO (AKTUALNY)
 Plan Rozwoju Lokalnego 
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
 WAŻNE INFORMACJE 
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
 Archiwum ogłoszeń 
 Ogłoszenia przetargów 
 Ogłoszenia: o wyborze najkorzystniejszej oferty, udzieleniu zamówienia, przetargach unieważnionych 
 Ogłoszenie o konkursie 
 Ogłoszenie o wyborze pracy konkursowej 
ZAŁATWIANIE SPRAW
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza 
 Załatwianie spraw w tym rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców 
 Dziennik Podawczy 
INNE
 Oświadczenia majątkowe 
 Oświadczenia dot. działalności gospodarczej 
 Oświadczenia-II kadencja 
 Oświadczenia-III kadencja 
 Mienie powiatu 
 Centrum Informacji o Środowisku 
 Jednostki organizacyjne, inspekcje i straże 
 Związek Powiatów Polskich 
 Informacje nieudostępnione 
 Redakcja Biuletynu 
 Instrukcja obsługi 
Rejestr zmian Statystyka odwiedzin
Szukaj w BIP:  
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE > Ogłoszenie o wyborze pracy konkursowej
1.
Ogłoszenie o wyborze pracy konkursowej

                                                                                                    Opoczno, dnia 01.09.2011r.

 

                                                                                                             

                                  

Ogłoszenie o wyborze pracy konkursowej

 

Dotyczy:

„Opracowania koncepcji architektonicznej przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku Starostwa Powiatowego w Opocznie wraz z zagospodarowaniem terenu”

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu  działając na podstawie art. 123 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)  informuje o wynikach konkursu, które zostały zatwierdzone przez Organizatora konkursu.

Ocena prac konkursowych

 

 

L.p.

                   Nazwa uczestnika

Liczba przyznanych punktów na 400 możliwych do uzyskania

1.

Nr pracy 311924 – Nr Organizatora 100

RYZALIT

Biuro Projektowe

26-600 Radom

Ul. Malczewskiego 13 lok. 11

189

2.

Nr pracy 078830 – Nr Organizatora 111

Pracownia Projektowa SPAZIO

Krzysztof Basiński, Karolina Kosno – Basińska

50-570 Wrocław

ul. Jerzego Kukuczki 19/23

178

3.

Nr pracy 111111 – Nr Organizatora 222

FAAB Architektura  Adam Białobrzeski

Adam Figurski s.c.

04-147  Warszawa

ul. Stoczkowska 11/8

175

4.

Nr pracy 090472 – Nr Organizatora 333

Mariusz Wróblewski

91-134 Łódź

ul. Rojna 50 D m.82

199

5.

Nr pracy 194569 – Nr Organizatora 444

Orzechowski Studio Architektoniczne

03 – 982 Warszawa

ul. Bartosika 8/67

185

6.

Nr pracy 337399 – Nr Organizatora 555

Pracownia Architektoniczna FERDZYNOWIE

95-040 Koluszki

Ul. Teatralna 13

304

7.

Nr pracy 072576 – Nr Organizatora 666

B.KWADRAT Antoni Baryła

93-521 Łódź

Ul. Strycharska 5/48

157

8.

Nr pracy 587970 – Nr Organizatora 777

KIPP Projekt Sp. z o.o.

02-532 Warszawa

Ul. Rakowiecka 36

169

9.

Nr pracy 040102 – Nr Organizatora 888

Mrzewa Architekci

90-625 Łódź

Ul. Żeromskiego 61 lok. 12

287

10.

Nr pracy 280711 – Nr Organizatora 999

ARCHITRIADA s.c.

Marzena Szambelan, Iwona Soczyńska

05-800 Pruszków

Ul. Czerwonych Maków 11

188

 

Sąd Konkursowy na podstawie powyższej punktacji przyznał:

nagrodę I – 25.000,00 zł /słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych/  dla pracy konkursowej oznaczonej Nr 555, która uzyskała łącznie 304 pkt.

 Pracownia Architektoniczna FERDZYNOWIE

95-040 Koluszki

Ul. Teatralna 13

Skład autorski:

Bożena Ferdzyn, Jacek Ferdzyn, Maria Pakuła, Artur Królewicz, Tomasz Krotowski

stud. arch. Katarzyna Kaźmierczak

 

nagrodę II – 12.000,00 zł /słownie: dwanaście tysięcy złotych/ dla pracy konkursowej oznaczonej Nr 888, która uzyskała łącznie 287 pkt.

Nr pracy 040102 – Nr Organizatora 888

Mrzewa Architekci

90-625 Łódź

Ul. Żeromskiego 61 lok. 12

Skład autorski:

Robert Mrzewa

Katarzyna Mrzewa

 

 

Uzasadnienie wyboru pracy konkursowej, która uzyskał I nagrodę w Konkursie:

·         Jakość rozwiązań funkcjonalno- użytkowych- łączna ilość pkt. 157

Uzasadnienie wyboru

Przyjęte rozwiązania funkcjonalno- użytkowe przez autora projektu są najbardziej zbliżone do wymogów określonych przez Organizatora konkursu. Układ pomieszczeń poszczególnych jednostek organizacyjnych jest usystematyzowany i wydaje się że będzie czytelny zarówno dla pracowników urzędu Starostwa jak i też interesantów.  Da się jednak zauważyć, że przyjęte powierzchnie użytkowe wydają się być częściowo zawyżone, bądź nie do końca racjonalne zagospodarowane, co się da zauważyć chociażby w przypadku pomieszczeń Wydziału Geodezji, Kartografii Katastru i Gospodarki Nieruchomościami jak również przy rozwiązaniu  funkcji Sali konferencyjnej i towarzyszących  jej ciągów komunikacyjnych. Autor opracowania przed wejściem głównym do budynku przewidział zarówno pomieszczenie informacji jak i biura podawczego, zapominając przy tym o wydzieleniu  pomieszczeń kas pobierania opłat.  

·         Walory poprawnego rozwiązania zagospodarowania  - łączna ilość pkt. 75

Uzasadnienie wyboru

Zdaniem Sądu konkursowego autor opracowania poprawnie rozwiązał zagospodarowanie terenu działek w myśl oczekiwań Organizatora konkursu.  Zostały zachowane wymogi bilansu zagospodarowania terenu w odniesieniu do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, jednak mankamentem największym planowanego zagospodarowania terenu jest zbyt mała ilość miejsc postojowych zarówno dla pracowników jak i petentów w stosunku do ciągu komunikacji wewnętrznej.

 

·         Wymogi architektoniczno- przestrzenne – łączna ilość pkt. 63 

Uzasadnienie wyboru

W odniesieniu do proponowanych rozwiązań architektonicznych przyjętych przez autora projektu Sąd zauważył, że projektowana rozbudowa istniejącego budynku posiada czytelny układ przestrzennie zintegrowany i spójny z częścią istniejącą. Autor projektu pokusił się również o przebudowę wejścia głównego części istniejącej budynku i nadanie aranżacji architektonicznej tej części w celu osiągnięcia spójności z częścią projektowaną budynku co mu się udało w pełni osiągnąć.

 

·         Cena inwestycji – łączna ilość pkt. 9

W ocenie Sądu konkursowego autor opracowania dogłębnie przeanalizował koszty realizacji inwestycji na podstawie proponowanych przez siebie rozwiązań funkcjonalno- użytkowych. Przy ustalaniu kosztu inwestycji wziął pod uwagę także wszystkie koszty towarzyszące realizacji tej inwestycji.

 

Reasumując powyższe w ocenie Sądu konkursowego praca ta uzyskała najwyższa ilość punktów spośród złożonych prac, a zatem jest najlepszą i przyznano jej I nagrodę. Jednakże posiada ona pewne mankamenty, które na etapie prac projektowych należy wyeliminować w celu osiągnięcia pełnych wymogów o których jest mowa w załączonych do Regulaminu konkursowego (zwłaszcza w odniesieniu do których Sąd odniósł się w uzasadnieniu do wyboru poszczególnych kryteriów). Dlatego też biorąc pod uwagę ilość uzyskanych punktów 304 na max ilość 400 jakie można było uzyskać za zawartość merytoryczną  pracy konkursowej , Sąd uznał za zasadne obniżenie I nagrody  z 30.000,00 zł do wysokości 25.000zł, co jest zgodne z Rozdziałem XII pkt 1.5. Regulaminu konkursu

 

Działając na podstawie Rozdziału XII Regulaminu konkursu Organizator konkursu – na wniosek Sądu Konkursowego zmienił wysokość I nagrody z 30.000,00 zł do wysokości 25.000zł, oraz odstąpił od przyznania III nagrody z uwagi na zbyt małą ilość uzyskanych punktów tj. w przedziale od 175 do 199 punktów na max. ilość 400 pkt. jaką mogły uzyskać.

 

Organizator konkursu  informuje,  że zgodnie z Rozdziałem XIII Regulaminu konkursu:

Nagrody pieniężne będą wypłacane przelewem na rachunek bankowy wskazany przez nagrodzonego w terminie nie krótszym niż 15 dni i nie dłuższym niż 30 dni od daty ustalenia wyników konkursu przez Organizatora konkursu. Kwoty nagród będą podlegały powszechnie obowiązującym przepisom podatkowym.

 



Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Opocznie
Osoba, która odpowiada za treść: Grzegorz Śpiewak
Osoba, która wprowadziła dane: Maria Witkowska
Data wytworzenia informacji: 2011-09-01
Data udostępnienia informacji w BIP: 2011-09-01
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-02 09:35

rejestr zmian publikacji » do góry

wersja do druku wersja do druku